Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Jak vybrat pomůcku na napářku
Ženská bylinná napářka je jednoduchá technika, která do života vnáší pozornost k sobě samé, uvolňuje napětí, čistí tělo a zkrátka nám pomáhá cítit se ... číst celé
Měsíčky jedna báseň
Jak sám již název napovídá, měsíčky by se měly pravidelně opakovat 1× měsíčně. Pokud tomu tak není, TCM může pomocí bylin tuto kvalitu jemně (znovu) n... číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Výměna a Reklamace

Výměna zboží

Zakoupily jste u nás zboží a nejste s ním spokojeni? Věřte, že jsme se snažili udělat maximum pro Vaši spokojenost a víme jak moc je nepříjemné nemít ze zakoupeného zboží radost.

Chceme mít zákazníky, kteří jsou spokojeni nejenom s námi ale i se zakupeným zbožím. Jen takový zákazník se k nám rád vrátí. Stejným způsobem jako přistupujeme k Vaší objednávce budeme přistupovat i k těmto situacím.

Za jakých podmínek můžu zboží vrátit?

  • zboží musí být vráceno ve lhůtě do 14dní od nákupu
  • zboží nesmí být použito
  • zboží musí být kompletní
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabiče či balení. Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování neponičili originální obal
  • společně s vráceným zbožím je třeba zaslat originál daňového dokladu
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující
  • zboží nesmí být zasláno na dobírku

Pokud jste splnily všechny body potřebné pro úspěšné vrácení zásilky, celou zásilku včetně potřebných dokladů odešlete na naši adresu:

Hana Antošová

Hodonínská 1668

69603 Dubňany

Pokud jste si nevybrali jiný produkt, který Vám bude 100% vyhovovat, pak nezbývá nic jiného než Vám vrátit peníze. Společně s vráceným zbožím nám prosím zašlete i číslo účtu, kam budeme moci poslat částu za vrácené zboží a poštovné.

Pokud budete vracet jen část zboží z Vaší objednávky, pak se poštovné nevrací.

Reklamace

I přes to, že se Vám snažíme vždy poskytnout to nejlepší, může se stát nepříjemnost v podobě závady na některém z produktů. Vaši reklamaci budeme vyřizovat vždy zodpovědně a nejpozději do 30 dní bude vyřízena.

Nárok na reklamaci posuzuje vždy výrobce. Pokud bude reklamace uznaná, zboží bude opraveno nebo vyměněno za nové. Pokud nebude možné zboží opravit ani vyměnit, máte nárok na vrácení peněz. Ty Vám budou zaslány na bankovné účet. Složenkou peníze neposíláme.

Reklamované zboží zasílejte na adresu:

Hana Antošová

Hodonínská 1668

69603 Dubňany