Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. BLOG
  3. Těhotenství, napářka apod.
  4. Jogové cviky ve stoje v těhotenství

Jogové cviky ve stoje v těhotenství

A zde máme cvičení ve stoje. Tyhle fotky jsem nafotila ve 33 týdnu těhotenství. Pokud hledáte začátek tohoto cvičení, které se odehrává v sedě a na čtyřech, zde máte odkaz - cvičení v těhotenství.

joga-ve-stoje22. stojíme pevně na celých nohách, nohy jsou na šířku ramen od sebe. Spojíme ruce nad hlavou a zkusíme se vytáhnout směrem nahoru. Jen hezky zlehounka a tak jak je vám to příjemné - dýcháme do břicha (pokud to jde).


tehotenstvi a jogajoga

23. s výdechem se ukloníme na jednu stranu a s nádechem se vrátíme doprostřed. S výdechem se ukloníme na druhou stranu, nádech doprostřed a znovu - opakujeme 3x na každou stranu.


jogajoga
 
24. s výdechem jdeme jednou rukou přes hlavu, druhá může být v pase - na boku nebo může být volně na straně stehna. s nádechem doprostřed. a s výdechem jdeme opět na druhou stranu. s nádechem doprostřed - opakujeme 3x na každou stranu.

stoj-na-spickach25. nyní spojíme ruce nad hlavou a postavíme se na špičky. dýcháme a usmíváme se tak dlouhou jak to jde.
jogovy-cvik-zidle
26. další cvik je židle - takže jakobych si chtěla sednout na židly - nohy jsou pěkně na široko od sebe - na šířku ramen, a ruce dáme šikmo před sebe, kolena by se vám neměla dostat před špičky nohou. nepropadejte se v bedrech a ani je nijak neprohýbejte!
joga-cvik-stul27. poté dám ruce nad kolena - na stehna, rovné záda. jakoby stůl- můžete mít pokrčené nohy, kdo zvládne v pozici stolu propnout kolena, tak nohy narovná. Opět dýchám, nezadržuju dech!
pozice-psa-joga
28. jednoduší varianta pozice psa - takže použiji nějaké podložky pod dlaně - kdo zvládne mít dlaně na zemi, má dlaně na zemi, nohy jsou od sebe a hlava je volně. Dýchám.
jogapozice-stromu-joga
 29. různé druhy cviku strom - první se postavím na jednu nohu a druhou nohu dáme na špičku a opřeme o kotník, ruce nad hlavu. Poté vyměním strany - 3 nádechy a výdech. další varianta cviku strom - stojím pevně na jedné noze, najdu si nějaký bod asi 1 metr před sebou, na ten se soustředím a druhou nohu si dám do vnitřní strany stehna - ruce spojím nad hlavou - těžší varianta je zavřít oči poté vyměním strany.
joga-pozice-stromu
no a další varianta stromu - stojím pevně na jedné noze, opět najdu pevný bod před sebou, na ten se soustředím a dám si nárt druhé nohy přímo do třísla. spojím ruce nad hlavou - 3 nádechy výdechy a vyměním nohy. těžší varianta? - máme zkuste se rozhlédnout kolem sebe popřípadě se můžete lehce předklonit.
pozice-orel-foga30. cvik orel - pohled zepředu - stojím na levé noze, pravou nohu obtočím kolem lýtka levé, poté zamotám ruce - ta noha na které stojím tak ta je pevná - tzn že levou ruku dám před sebe a pravou ruku obtočím kolem levé, ideálně tak, že se dotknu svých dlaní, nemusí být, stačí se dostat jen k vašemu zápěstí  levé koleno trošku pokrčím. - vyměním nohy viz další fotka
pozice-orelcvik orel z boku - stojím na pravé noze, levá obtáčí mé pravé lýtko, pravá ruka je natažená přede mnou a levou ruku ji obtočím, spojím dlaně a udělám orlovi zobáček  tzn že vytočím prsty od těla. opět, koleno je lehce pokrčené - dýcháme !!! 
bojovnik-131. další varianty jsou bojovníci - bojovník 1 - pravá noha vykročí vpřed, levá nohy je natažená, stočím levou šlapku co nejvíc směrem dovnitř, nohy jsou od sebe - na šířku ramen - čím širší tím stabilnější. ruce nad hlavou - myslím na to, že pravé koleno se nedostane před pravý palec nohy!!! a poté vyměním nohy. kyčle směřují dopředu - tam kam vaše prsa.
bojovnik-2-joga
32. bojovník 2 - jdeme do něj z předchozí pozice bojovník 1 a to tak, že pravá noha je vykročená dopředu, koleno nejde před palec pravé šlapky! levou šlapku vytočíte směrem ven a rozpažíme ruce - dlaně směrem dolů - 3 nádechy výdechy. poté vyměníme strany.

bojovnik-3
 33. z bojovníka 2 jdeme do další pozice - takže pravá noha vykročená dopředu, levá noha je natažená - koleno není ohnuté! a poté pravé prsty ruky jdou k vnitřnímu kotníku pravé nohy. levá ruka směrem nahoru, dlaň vytočená dovnitř - tam kam jdou vaše prsa 
joga-v-tehotenstvipouziju-pomucky-na-cviceni-jogyjoga-ve-stoje
 34. poté propneme pravou nohu a dáme si ruce na stehna pravé nohy. levá noha je také propnutá. pokud to nejde, použijte pomůcku. levá noha propnutá, pravá noha propnutá, pravá ruka na pravém stehnu a levá ruka je opřená o pomocný obdélník - dýcháme. ještě tu máme pozici, která je stejná jako minulé foto, jen s tím rozdílem, že zvedneme ještě ruku směrem nahoru - kdo se zvládne za dlaní podívat, zvedne i hlavu nahoru. jinak je pohled dolů.
jogajoga-tanecnik

35. další je tanečník fotka v levo je ta jednodušší varianta, stojím na pravé noze, pokrčím levou nohu směrem k zadku, levá ruka chytne levý nárt a pravou ruku zvednu směrem kolmo nahoru. 

fotka v pravo je těžší tanečník - pravá noha stojí natažená, levou nohu pokrčím směrem k zadku, levou rukou chytnu levý nárt a předkloním se s nataženou pravou rukou směrem dopředu - dýchám a usmívám se - tohle byl poslední cvik ve stoje. teď už si zase sedneme.

Děkuju, že cvičíte s Hankou. Užívejte a prožívejte, nech jsou Vaše srdce otevřeny všem možnostem. Autorka článku, lektorka jogy, terapeutka čínské medicíny Hanka Antošová

 
 
Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli